1399/12/12 سه شنبه

021-66499539     021-66497944

 
 
 

شرکت بهین افزار با بیش از ده سال سابقه در انجام پروژه های مختلف، مفتخر است که امروز با کادری کاملا تخصصی و به روز ، آماده همکاری در زمینه های مرتبط با فن اوری اطلاعات  می باشد.

 

 

 

 

 

 

                    اين سامانه در بردارنده توانائيهاي نظير موارد زير مي باشد:

 

  • امكان تعريف فروشندگان و كالاها و خدمات ارائه شده توسط ايشان  و نمایندگی ها
  • امكان رتبه‌بندي فروشندگان بر اساس پارامترهاي قابل تعريف
  • امكان رتبه‌بندي ماموران خريد بر اساس عملكرد يا عوامل دیگر
  • امكان ارتباط با سامانه انبار و بهره‌گيري از كالاها و كدينگ مربوطه
  • قابليت تعريف روند حركتي سامانه طبق فرآیندهاي موجود در سازمان (بر اساس سامانه مديريت گردش اسناد)
  • امکان تعریف برگ های درخواست کالا در تمام سامانه های موجود بستره کارا و گردش در ان
  • امكان تعريف واحدهاي سنجش كالا و تبديلات مربوطه
  • قابليت ارتباط با سامانه حسابداري مالي
  • استعلام از فروشندگان (بر اساس نوع كالا و قيمت‌هاي مربوطه و همچنين تعداد و استعلام قابل تعريف خواهد بود)
  • قابليت ارسال استعلام خريد به كميسيون معاملات در صورت لزوم بطور خودكار
  • امكان پيگيري درخواست خريد كالا از سوي سفارش دهنده
  • قابليت ارائه پيشنهاد به مامور خريد جهت خريداري كالا از فروشندگان با ارائه كيفيت و قيمت مناسب تر كالا بصورت خودكار
  • قابليت ارتباط با بخش كنترل كيفيت كالا
  • ايجادMailing List  براي استفاده در بخش خريد خارجي جهت دسترسي به حجم فراواني از توليد كنندگان يا ارائه كنندگان خدمات در سطح جهان با طبقه بنديهاي قابل تعريف
  • قابليت ارسال E-Mail به طيف خاصي از فروشندگان كالا و خدمات در سراسر جهان بطور همزمان
  • قابليت تعريف قالب اسناد حسابداري مرتبط به صورت پويا و امكان صدور خودكار اسناد حسابداري
  • قابليت تعريف اسناد در گردش سازمان به ازاي سامانه  تداركات (مانند سند درخواست كالا) و روند گردش عمليات مربوطه
  • قابلیت تعریف لیست سیاه (Black List)
  • امکان انجام عملیات تشخیص استعلام
  • مدیریت کمیسیون معاملات و نتایج مربوطه
  • امکان تقسیم یک ردیف از درخواست مابین ماموران تدارکات مختلف
  • امکان تجمیع ردیف ها و ارایه به یک نفر
  • امکان انجام عملیات جزیی بر روی ردیف و انجام عملیت تا انتها به ازای مقدار جزیی مربوطه
  • ثبت تمام عملیات انجام شونده بر روی ردیف بر حسب مدیر تدارکات ، ماموران و انبار و ارایه صورت وضعیت به درخواست کنندگان
  • امکان لغو کردن خرید
  • امکان پیگیری سفارشاتی که تحویل درچندین مرحله صورت می گیرد
  • صدور سند مکانیزه مالی و اتصال به سامانه خزانه داری و انبار
  • امکان پویش تصاویر مستندات به ازای ردیف ها و یا خریدها
  • پیگیری گشایش اعتبار خرید ها
  • تقسیم کار پیگیری سفارشات به افراد پیگیری کننده
  • پیگیری ترخیص کالا از گمرک
  • محاسبه معادل ارزی مربوطه با قابلیت انتخاب انواع ارزها جهت مقایسه قیمت اقلام به ازای ارزهای مختلف
  • گزارش از عملكرد ماموران خريد در بازه زماني خاص
  • گزارش از عملكرد ماموران خريد بر روي كالايي خاص
  • گزارش عملیات انجام شده بر روی یک ردیف خاص
  • خريدهاي صورت گرفته در يك بازه زماني
  • خريدهاي صورت گرفته در يك بازه زماني براي كالايي خاص
  • گزارش از فروشندگان كالا و خدمات
  • گزارش استعلام‌هاي ارسالي براي كميسيون معاملات
  • گزارش از عملكرد واحد تداركات در يك بازه زماني
  • ارائه نمودارهاي آماري مناسب و گويا
  • گزارش از وضعيت فعلي استعلامها در يك بازه زماني خاص
  • گزارش از درخواستهاي خريد كالا در يك بازه زماني
  • گزارش از درخواستهاي خريد كالا مربوط به هر واحد سازماني
  • گزارش خلاصه خرید از کشورها و شرکت های مختلف
  • بدیهی است تمام گزار شهای مورد لزوم دیگر از طریق گزارش گیر پویای سامانه قابلیت تولید را دارد .

 

 

 

نمونه هایی از وب سایت های تهیه شده

 
     
         
     

 

 

 

تعدادی از مشتریان:

 

پژوهشگاه نیرو واحد گشت ایران ایر تور توانیر فدراسیون تنیس روی میز  وزارت کشور فروشگاه های شهروند بنیاد مستضعفان شرکت واحد سازمان راهداری اتحادیه تاکسیرانی

 

 
 
 
اطلاعات تماس

 

آدرس:

تهران، خیابان 16 آذر، پلاک 54، طبقه چهارم، واحد 7

تلفن:

66499574 - 66499579

سامانه مشتریان
شناسه:
گذرواژه: