1399/12/12 سه شنبه

021-66499539     021-66497944

 
 
 

شرکت بهین افزار با بیش از ده سال سابقه در انجام پروژه های مختلف، مفتخر است که امروز با کادری کاملا تخصصی و به روز ، آماده همکاری در زمینه های مرتبط با فن اوری اطلاعات  می باشد.

 

 

 

 

 

 

              این  سامانه  در بردارنده توانائيهاي نظير موارد زير مي باشد:

 

 

  • ایجاد سال های مالی مختلف جهت شعبات هر سازمان  در سامانه با اطلاعات کاملا مستقل و یا با کدهای یکسان و گزارش های تکی و یا ترکیبی از هر یک
  • امکان فعال بودن چندین سال مالی مختلف و انجام عملیات بر روی آنها
  • امکان ادغام اسناد و تولید سند جدید
  • نگهداری لاگ های ثبت وقایع عملیات انجام شونده بر روی اسناد با نام کاربری ، ساعت و تاریخ آن
  • اتصال خودکار از طریق اتوماسیون اداری به سایر سامانه ها و زدن سند خودکار از روی ورودی سامانه های دیگر
  • امکان ره گیری هزینه فعالیت های انجام شده و ثبت خودکار هزینه های مرتبط و گزارشگیری های مورد لزوم
  • صدور سندهای ماهانه جهت ثبت در حساب های دفتری
  • امکان تجمیع اسناد حسابداری وارد شده در شعبات و کارخانه های مجزا از دفتر مرکزی و انتقال آنها به دفتر مرکزی
  • عدم وجود محدويت در تعريف سطوح حسابها و طول کد ها (تا 8 سطح به صورت پيش فرض وجود دارد: گروه، كل، معين و 5 سطح تفصيل).
  • امكان تعيين مشخصات معين‌ها مانند ارتباط با دسته‌هاي مختلف تفصيل، ارزي و ريالي بودن، ماهيت و ...
  • امکان تسهیم هزینه ها به روش های براساس ضریب ، مانده حساب و مقدار یا آمار
  • امکان صدور سند سود و زیان به صورت خودکار
  • ثبت اسناد به صورت يادداشت، موقت، تاييد شده و دايم.
  • امکان استفاده از تفصیل های یکتا درتمام سطح و. یا یکتا در هرسطح (به منظور کوچک کردن طول کدهای مورد استفاده )
  • امکان فرمول نویسی جهت شرح ردیف ها (آرتیکل ها) از روی اقلام سند حسابداری در حال صدور
  • امكان دريافت سه نوع عطف حرفي، عددي و تاريخي به ازاي هر معين بسته به نظر كاربران.
  • تعريف انواع اسناد و قالب آنها براي خودكار كردن و تسهيل ورود اطلاعات اسناد تكرارشونده در سازمان.
  • امكان دسته‌بندي تفصيل ها بسته به پیش فرضهای موجود (مانند مراکز هزینه ، شرکت ها ، اشخاص ، کارمندان ، پروزه ها و بانک ها ) و یا بسته به نیاز و اقلام اطلاعاتی مورد لزوم و اتصال تمام آنها به سامانه‌هاي مربوطه موجود
  • امكان ارسال اطلاعات به نرم ‌افزارهاي ديگر از قبيل Excel .
  • امكان بستن حسابها و انتقال انتخابی تفصیل ها به دوره بعد.
  • امكان گردش اسناد بطور خودكار بر اساس تعريفي كه از ميز كار هر يك از فرد شاغل صورت گرفته و امكان تغيير اين مسير گردش‌كار.
  • امكان پيگيري اسناد.
  • امكان كنترل بودجه با توجه به اطلاعات بودجه‌اي.
  • امكان اتصال اسناد موجود در اتوماسيون اداري (سامانه ‌كارا) به اسناد حسابداري به عنوان پيوست و یا پویش (اسکن تصاویر).
  • امكان تعريف قالب اسناد حسابداري و خودكار سازي توليد اسناد در سامانه و تولید از روی فرم های موجود در سامانه یا تولید شده به وسیله کاربر
  • امكان تحليل حساب‌ها و وضعيت گردشي حساب‌ها در تمام سطوح.
  • امكان استفاده از سندهاي ارزي و ريالي بدون محدويت نوع ارز.
  • امكان تهيه گزارش‌هاي دو زبانه (انگليسي/ فارسي)
  • امكان نصب گزارش‌هاي پويا جهت ساخت گزارش‌هاي مورد نظر كاربر
  • تبادل اطلاعات مابين سامانه ‌كارا و حسابداري و تمام سامانه ‌هاي مرتبط ديگر از قبيل حقوق و دستمزد، اموال، انبار و ...
  • امكان تهيه گزارش‌هاي هيات مديره و بستن حساب‌ها
  • امكان مرور حساب‌ها با امكان مقايسه با سال‌هاي قبل و رسم نمودار
  • امكان شماره‌گذاري و تاييد اسناد و تغيير ترتيب آنها
  • امكان ارايه گزارش صورت‌هاي مالي به صورت لحظه‌اي
  • امكان انجام كاوش بر روي تمام اقلام اطلاعاتي سند و يا رديف‌ها (آرتيكل‌ها)
  • امكان كنترل ماهيت حساب‌ها
  • امكان ورود اطلاعات مربوط به قيمت ارز و توليد سندهاي تسعير ارز
  • ارایه فرم های تحت وب مورد لزوم کاربران جهت کار از طریق اینترنت و یا از راه دور
  • توليد گردش حسابهاي مورد نظر
  • صورت مغايرتها
  • صورت عملكرد سود و زيان
  • ليست‌هاي گوناگون پرداخت و دريافت
  • امکان تهیه گزارش های ماهانه جهت ارایه به دارایی
  • گزارش‌هاي تراز 2و4و6و8 ستوني به ازاي كل، معين و تفصيل‌هاي سطوح مختلف و عطف
  • توليد گزارش دفاتر به ازاي كل، معين و تفصيل‌هاي سطوح مختلف و روزنامه
  • گزارش از مقاطع مختلف صرف بودجه و مراكز هزينه مربوطه
  • گزارش‌هاي مقايسه‌اي مربوط به حسابهاي مختلف
  • گزارش‌هاي عملكرد مراكز هزينه بر روي بودجه‌هاي اختصاص يافته و مقايسه ميان آنها
  • گزارش عطف‌ها در انواع مختلف
  • گزارش های بودجه ای و مقایسه ای
  • گزارش های مربوطبه تفصیل های مختلفدرسال های مالی مختلف
  • گزارش های مقایسه ای دوره های مختلف سال مالی
  • بدیهی است با توجه به وجود گزارش گیر پویای جامع ، امکان افزودن هر گونه گزارش مورد لزوم کاربران به سامانه وجود دارد .

 

 

 

نمونه هایی از وب سایت های تهیه شده

 
     
         
     

 

 

 

تعدادی از مشتریان:

 

پژوهشگاه نیرو واحد گشت ایران ایر تور توانیر فدراسیون تنیس روی میز  وزارت کشور فروشگاه های شهروند بنیاد مستضعفان شرکت واحد سازمان راهداری اتحادیه تاکسیرانی

 

 
 
 
اطلاعات تماس

 

آدرس:

تهران، خیابان 16 آذر، پلاک 54، طبقه چهارم، واحد 7

تلفن:

66499574 - 66499579

سامانه مشتریان
شناسه:
گذرواژه: